
Modul in care se realizeaza publicitatea a suferit schimbari majore in ultimii ani. Gratie dezvoltarii tehnologiei si a mijloacelor de comunicare, publicul tinta s-a mutat din media traditionala in comunitatile de pe social media. Zilnic iau nastere noi conturi care vor fi accesate periodic de pe un device mobil. Tocmai din acest motiv, pagina ta de business trebuie sa fie la curent cu toate schimbarile din domeniu si sa fie tot timpul in contact cu audienta.
Pe scurt, va trebui sa folosesti toate uneltele puse la dispozitie de online pentru a-ti creste comunitatea si pentru a deveni mai vizibil. De asemenea, este bine sa testezi toate platformele de publicitate pentru a obtine rezultate maxime. In cazul in care esti la inceput de drum si nu stii in ce directie sa pornesti, noi iti dam o mana de ajutor si te indreptam catre tehnicile de promovare pagina Facebook. Avantajele nu vor intarzia sa apara, iar obiectivele tale sunt aproape de a deveni realitate.
Promovare pagina Facebook – de la idee la actiune
Indiferent de natura business-ului tau, este important sa fii prezent pe principalele canale de social media. Acest lucru te ajuta sa fii in contact permanent cu utilizatorii, sa conferi incredere in serviciile tale si sa oferi cadrul propice dezvoltarii unei comunitati. Interactiunea joaca un rol cheie in tehnicile de promovare pe Facebook, fiind in acelasi timp si elementul care iti va genera garantat succesul.
Fii creativ si gandeste mobile first
In cadrul actiunilor de promovare pe Facebook si social media in general, creativitatea este cea care de cele mai multe ori face diferenta. Nu mai este un secret faptul ca mediul digital este extrem de competitiv, iar din acest motiv trebuie sa depunem tot efortul pentru a ne distanta de competitori si pentru a atinge cele mai inalte trepte ale podiumului. Intrucat multi utilizatori intra in conturile de Facebook de pe un dispozitiv mobil, pagina ta de Facebook trebuie gandita in asa fel incat sa fie friendly cu acest format.
Tine cont ca dimensiunile ecranelor telefoanelor sunt mici, iar postarile efectuate exclusiv pentru desktop se pot afisa diferit sau deloc pe mobil. Secretul este sa pui optimizarea pentru mobil pe primul loc, iar mai apoi sa te ocupi si de aspectele ce tin de desktop sau de ecranele de mari dimenisiuni. In plus, relevanta si calitatea continutului generat stau la baza unei pagini de succes, cu utilizatori activi si dispusi sa interactioneze.
Intelege-ti audienta
Primul pas deja este facut: ai aflat unde se afla audienta ta. De aici incepe toata magia, in care focusul va fi pus pe diferentiatori si segmentari. Nu mai este suficient sa stii despre acele ore bune de postat. Comportamentul utilizatorilor s-a schimbat radical, algoritmii de la Facebook urmaresc alte noi principii, iar timpul devine o simpla constanta.
In acest fel, contureaza texte si campanii gandite special pentru publicul tau tinta. In acest fel vei avea toate sansele ca mesajele tale sa ajunga acolo unde trebuie, iar raspunsurile se vor intoarce inzecit sub forma de like-uri, reactii, comentarii sau distribuiri. In alta ordine de idei, promovarea unei pagini e Facebook se bazeaza pe audiente si pe nevoile aduse in discutie de acestea.
Promovare pagina Facebook – succes garantat in doar cateva click-uri
In cazul in care iti doresti sa pornesti o pagina de business de la zero, expertii in marketing online si social media de la Agentia Fortin – agentie Facebook Ads iti pot intinde o mana de ajutor. Cu zeci de campanii si reclame rulate la activ, acestia se hranesc in fiecare zi cu metode de promovare si iti pun la dispozitie o serie de servicii special concepute pentru nevoile tale de business.
Asadar, fii mai aproape de comunitatea ta si apeleaza cu incredere la servicii specializate de promovare pagina Facebook. La fortin.agency visele devin realitate, iar afacerea ta se va bucura de toata atentia!