Campaniile realizate pe Google au luat tot mai multă amploare în ultimul timp, iar curioșii sunt tot mai dornici să învețe despre desfășurarea lor. Înainte de a face o astfel de campanie, trebuie efectuată o analiză ce va rezulta cuvintele cheie optime pentru client. În continuare, trebuie creat un cont de Google Ads, unde se vor adăuga grupuri, extensii sau anunțuri potrivite pentru ce conținut va cuprinde landing page-ul.
Licitațiile efectuate în prima lună trebuie făcute cu măsură, scopul lor fiind de surprindere al informațiilor și al modului în care se desfășoară lucrurile, urmând ca totul să fie testat și analizat la final.
După toate testele necesare, contul se asociază cu Google Analytics, cu ajutorul căruia se pot planifica numeroase campanii de marketing special concepute penru audiența clientului, experiența audienței fiind analizată pe măsură ce trece timpul, periodic. În funcție de rezultate și de discuțiile aferente alături de client, se pot face licitații, acestea fiind ulterior efectuate în funcție de ROI.
În cazul în care v-ați descis să vă informați în plus despre campaniile Google Ads, pe creativeartsearch.ro puteți beneficia de servicii premium de Adwords. Pe acest site vă puteți introduce site-ul și puteți emite o estimare de cost, în timp ce veți observa pașii organizării unei astfel de campanii. Pe site sunt entralizați și clienții Creative Art Search.