
Cele mai multe corporații beneficiază în urma stabilirii unei metode de recunoaștere a angajaților. O strategie bine pusă la punct simplifică lucrurile, vine cu mari economii și, totodată, motivează angajații. Pentru a stabili o astfel de strategie de cadouri corporate, primul pas constă în verificarea calendarului, urmată de discuțiile cu managerii, apoi de examinarea relațiilor cu clienții și de calcularea unui buget.
Verificarea calendarului. Aruncați o privire peste calendarul de lucru pentru a identifica oportunitățile potrivite pentru a oferi cadouri. Sărbătorile majore reprezintă o oportunitate evidentă, dar la fel de bine puteți lua în considerare petrecerile anuale sau ședințele de final de an când se revizuiesc ultimele rapoarte de activități. Puteți oferi cadouri corporate Martie, cadouri de Paște sau de Crăciun, dar la fel de bine puteți oferi cadouri copiilor angajaților sau proaspeților părinți.
Obțineți opinia personală a managerilor. Dincolo de sfera întregii companii, ar trebui să discutați cu managerii referitor la ideile lor de utilizare a cadourilor pentru a motiva și pentru a stimula productivitatea angajaților. Dacă anumite departamente organizează întâlniri săptămânale, acestea ar putea fi oportunități excelente de recunoaștere a angajaților. La rândul său, un eveniment team-building poate fi o altă oportunitate când puteți oferi cadouri participanților.
Examinați relațiile cu clienții. Nu încape îndoială că pentru orice corporație consolidarea relațiilor cu clienții joacă un rol uriaș. Oferirea unor cadouri business celor cu care obișnuiți să faceți afaceri contribuie foarte mult la menținerea legăturilor și la imaginea corporației. În acest caz, trebuie să stabiliți cât de des doriți să oferiți cadouri clienților și cât de mult doriți să investiți de fiecare dată.
Identificați oportunitățile unice. Aniversările angajaților și pensionarea sunt evenimente majore care merită să fie recunoscute. Oferirea de cadouri corporate unice pentru a comemora aceste repere îi determină pe angajați să se simtă apreciați și, totodată, aceste simple gesturi dovedesc angajamentul față de echipa de angajați și transmit aprecierea pentru tot ceea ce fac angajații la servici zi de zi.
Încurajați competiția prietenoasă. Dacă doriți să încurajați creativitatea și munca sârguincioasă, o concurență sănătoasă între sau în cadrul departamentelor vă poate crește veniturile afacerii. Concurența poate fi distractivă pentru angajați, iar recompensele nu trebuie să fie costisitoare pentru a crea rezultate semnificative. Gândiți-vă la modalități prin care vă puteți motiva echipa folosind concursuri și premii care contribuie la succesul afacerii.
Cadouri pentru situații neașteptate. Nu toate cadouri corporate trebuie planificate. Recomandat este să aveți la dispoziție o varietate de cadouri pentru a oferi recompense imediate pentru performanțe deosebite. În loc să comandați și să așteptați livrarea, este indicat să aveți deja câteva cadouri la dispoziție pentru situațiile neașteptate. Aceasta este și o strategie prin care îi inspirați pe angajați să performeze la un nivel înalt.
În cele din urmă, atunci când calculcați costurile implicate în recrutarea și formarea la locul de muncă, veți vedea cât de convenabil este ca angajații să nu își părăsească locul de muncă, ci să vă rămână fideli. Utilizând aceste metode de creare a unui strategii de cadouri corporate, puteți obține un profit pe investiții prin intermediul angajaților fideli care apreciază cadourile corporate pe care le oferiți. Este necesar, de asemenea, să stabiliți un buget, iar bugetul se poate împărți între datele calendaristice, acele câteva cadouri pe care este bine să le aveți la dispoziție pentru recunoașterea imediată a performanței deosebite a unui angajat, cât de mult doriți să investiți în consolidarea relațiilor cu clienții și oportunitățile când doriți să recunoașteți meritele angajaților.