Clickbrainiacs este o agentie de marketing online care si-a dezvoltat activitate pe patru mari domenii complementare: campanii SEO, content writing, Google Ads si social media. Fiecare dintre acestea se impletesc perfect in vederea atingerii anumitor scopuri vizate de fiecare brand in parte, de la simpla constientizare a prezentei pe piata, pana la cresterea semnificativa a profitului.
Apeleaza la serviciile SEO profesionale de la Clickbrainiacs si bucura-te de rezultate rapide ce te vor insoti pentru o perioada lunga de timp daca ai o abordare corecta.
Ce este optimizarea SEO si cum poate ajuta un brand sa isi atinga obiectivele?
O campanie SEO este un proces complex, impartit pe multe etape. Insa, cele mai importante se concretizeaza in optimizarea site-ului on si off page, activitate vitala in ceea ce priveste generarea traficului organic. Una este responsabila de generarea traficului, iar cealalta de mentinerea lui, neputand insa sa facem o delimitare concreta.
Pentru a putea fi catalogat drept fiind relevant pentru algoritmii Google si a te plasa in primele rezultate ale unei cautari trebuie sa detii mult continut de calitate pe site-ul tau. Pe scurt, optimizarea SEO te va ajuta sa creezi acest continut, sa il distribui si sa obtii rezultate, tinand cont de conditiile impuse de motorul de cautare.

Un liant important in acest proces sunt termenii cheie alesi. Acestia sunt cei responsabili de afisarile tale. Daca ai ales corect cuvintele care reprezinta cel mai bine activitatea sau produsul pe care il oferi, ori de cate ori un potential cumparator le tasteaza, in varianta respectiva sau una derivata, ai sanse foarte mari sa apari printre primele rezultate. Odata ajuns in acest punct este foarte probabil ca acesta sa acceseze pagina ta si chiar sa cumpere ceea ce ai tu de oferit. Aceasta probabilitate foarte crescuta este asigurata de faptul ca in momentul in care acesta ia contact cu brandul era intr-o ipostaza in care ori voia sa achizitioneze, ori sa se informeze cu privire la ceea ce ai tu de oferit. Cu alte cuvinte, brandul nu mai trebuie sa duca un proces de convingere cu persoana, ea fiind cel care a cautat anuntul si nu invers.
Campanii SEO sau campanii de promovare platita?
Exista foarte multe elemente diferentiatoare intre cele doua metode, majoritatea consolidand avantajele clare ale optimizarii SEO.
In primul rand, campaniile SEO nu mai detin un caracter intruziv. Spre deosebire de publicitatea traditionala, un potential client ia contact cu produsul campaniei atunci cand alege acest lucru in mod deliberat si este dornic sa faca o achizitie.
Un alt avantaj considerabil tine de buget. Acesta este cu mult eficientizat. Costurile de promovare sunt semnificativ reduse, dat fiind faptul ca nu mai este necesara cumpararea de timp si spatiu de promovare si nu numai.