Modul în care te simți la locul de muncă depinde și de designul încăperii în care îți petreci o mare parte din zi, dar mai ales de ordinea din jur. Cu toții știm că în cele mai multe birouri există mormane de documente atât pe masa de lucru, cât și prin toate colțurile camerei, însă acest lucru poate să reprezinte un factor foarte deranjant pe termen lung și poate să îți afecteze creativitatea și productivitatea.
Știai că ai nevoie doar de câteva cutii bine organizate pe care să le umpli cu obiectele din jur și să scapi de presiunea dezordinii? Poți să intri pe MyEbox cutii ecommerce și accesorii de împachetat și să alegi cutii de diferite dimensiuni, cu un singur perete sau cu perete dublu, în funcție de locul în care vor fi depozitate acestea. Iată care sunt tipurile de cutii de care ai nevoie la birou pentru a te bucura de o atmosferă mai plăcută.
Cutii pentru depozitare
Cutiile pentru depozitare sunt excelente pentru ziua în care vrei să îți reorganizezi biroul. Poți folosi cutii depozitare mai ales pentru obiectele de mari dimensiuni de care vrei să scapi, dar și pentru diverse decorațiuni sau cărți vechi pe care vrei să așezi într-un loc ferit de umezeală și de praf, însă de care nu vrei să te desparți în totalitate.
Cutii pentru documente
Cutiile în care vrei să depozitezi actele trebuie să îndeplinească o serie de caracteristici pentru a proteja hârtia de umezeală și de praf. Într-o cutie arhivare nu numai că poți să așezi numeroase acte, dar le poți și organiza foarte bine, în așa fel încât să știi exact unde le găsești atunci când ai nevoie de ele.
Cutii rezistente la șocuri mecanice
Dacă vrei să îți muți biroul sau dacă dorești să transpoți anumite obiecte, ai nevoie de cutii cât mai rezistente la șocuri mecanice și la umezeală, în așa fel încât să nu riști să deteriorezi anumite obiecte pe care vrei să le duci la altă destinație.
Reorganizarea biroului poate să fie un prilej ideal pentru a lua o gură de aer proaspăt și pentru a regăsi plăcerea de a merge la muncă în fiecare dimineață. Cu cât atmosfera de la locul de muncă este una mai plăcută, cu atât ai șanse mai mari de a fi mai productiv și de a-ți crește rata de succes, indiferent de domeniu.